Известие

Collapse
No announcement yet.

Температурата на входящия въздух??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температурата на входящия въздух??

    Понеже гледам че преди дросела няма да тчик за измерване темп на входящия въздух, искам да питам дали тази функция се изпълнява от дебитомера и съществува ли изобщо при 156.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Re: Температурата на входящия въздух??

    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
    тази функция се изпълнява от дебитомера
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Точно тези дебитомери на Бош който са като на твоята алфа изпълняват тази операция. Датчика му има пластина която се нагрява и от притока въздух пък се охлажда. По този начин ЕКУ-то приема информация за количеството въздух постъпило в мотора. Имаше една тема на Novachev в която бяха публикувани материали за повечето от датчиците и принципа им на работа. Както и проверка за изправноста им. Потърси в търсачката.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Сега остава само някой да ми каже и кое от петте мисля че бяха кабелчета дето влизат в дебитомера е за него и кое е масата и направо да го водя да го черпя.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Слагаш плюса на волтметъра на 5-то краче от куплунга като куплуба трябва да е свързан с дебитомера. Другото към маса. Палиш колата и я оставяш на празен ход. Гледаш уреда, като трябва да показва от 1,90 до 2,25 волта. Отваряш рязко дрослеовата клапа няколко пъти и трябва да покаже над 3.0 волта. Дай добре ползвай аналогов волтметър (със стрелка). Електронни обикновено реагират по бавно и може да се подлъжеш. Напреженеието триябва да се изменя плавно. Без да се замисля. Пробваш после и плавно отваряне на дроселовата клапа, като слушаш оборотите да се покачват постепенно, а не рязко. И гледаш стрелката. Трябва да се вдижи заедно със звука на мотора без да се отклонява на долу или да замръзва на едно място.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            1ви и 3ти пин на дебитомера са за датчика за температура. 2kома @ 25 градуса

            Ако се съмняваш в него по-лесно е с диагностичния интерфейс да се погледне какви са му показанията. Ако искаш пиши Лс.

            oem: човека иска да си премери датчмика за темп на входящия въздух, а ти му обясняваш как се мери показанието на maf-а. И междудругото много по-лесно и удобно се вижда това с диагностичен интерфейс, но който иска да си мери ръчно.
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97
            За мерси, не ме търси!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Viktor_
              1ви и 3ти пин на дебитомера са за датчика за температура. 2kома @ 25 градуса

              Ако се съмняваш в него по-лесно е с диагностичния интерфейс да се погледне какви са му показанията. Ако искаш пиши Лс.

              oem: човека иска да си премери датчмика за темп на входящия въздух, а ти му обясняваш как се мери показанието на maf-а. И междудругото много по-лесно и удобно се вижда това с диагностичен интерфейс, но който иска да си мери ръчно.
              на какво викате диагностичен интерфеис - тез дето се продаваха из форума и се връзват към компорта ли?
              Honda CB 500
              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

              Comment


              • #8
                Май още му викат и Диагностика
                настояща - BMW 3er
                ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                Comment


                • #9
                  аз това питам дали става въпрос за диагностика в сервиз със "ехзаминер" или както там се казва уреда или въпросните самоделки които се продават (понеже мислех да си купя)
                  Honda CB 500
                  Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                  Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                  Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                  Comment


                  • #10
                    на какво викате диагностичен интерфеис - тез дето се продаваха из форума и се връзват към компорта ли?
                    - Първо не викаме, но това е друга тема. Продават се на различни места и в зависимост от вида се свързват към различни портове.

                    аз това питам дали става въпрос за диагностика в сервиз със "ехзаминер" или както там се казва уреда или въпросните самоделки които се продават (понеже мислех да си купя)
                    - Би ли разяснил какво е "самоделка" и какво - "екзаминер". Хубаво е, че не си си купил от "самоделките", ходи в сервиз да си плащаш за диагностика и да си спокоен, че ти я правят с "екзаминер".
                    Alfa Romeo 146 1.6TS '97
                    За мерси, не ме търси!

                    Comment


                    • #11
                      [quoteb1z54cw]аз това питам дали става въпрос за диагностика в сервиз със "ехзаминер" или както там се казва уреда или въпросните самоделки които се продават (понеже мислех да си купя)
                      - Би ли разяснил какво е "самоделка" и какво - "екзаминер". Хубаво е, че не си си купил от "самоделките", ходи в сервиз да си плащаш за диагностика и да си спокоен, че ти я правят с "екзаминер".[/quoteb1z54cw]

                      Веднага пояснявам - самоделка е това което го е направил някой в гаража си (халето си, завода си, хола си ....) и не го е патентовал, сертифицирал или нещо от сорта.

                      Екзаминер мисля че се казва същия уред но патентован и сертифициран че работи коректно за тоя и тоя модел на тая и тая фирма.

                      По въпроса кое работи по добре не съм се изказвал както се опитваш да втълпиш с мнението си, напротив аз се колебаех дали да си закупя "самоделка" (в кавички е защото израза наистина не е точен)

                      Диагностика съм си правил само веднъж когато сменях масло 4к км след като я купих, следващия път ще е на новото масло, освен ако не си намеря устройство на разумни пари - ако някои предлага такова може да ми пише на лични.
                      Honda CB 500
                      Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                      Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                      Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                      Comment

                      Working...
                      X